نگاه سرد






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دلم دیگر دلتنگ ش نباش... مگر جمله اخرش را فراموش کردی؟(دیگر هیچ چیز بین ما نمانده)

سلام...اره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم

اره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم

تو ولی این روزا سرد شده نگاهت

راه زنا زدن به راهت؟اما من چی؟

من فقط یکم شکستم...

خوب به من نگاه کن میبینی؟

من هنوز همون دیووونه هستممممم....

 



نظرات شما عزیزان:

mojtaba
ساعت17:27---21 خرداد 1393
سلام وب قشنگی داری موفق باشی!!!

درانتظار مرگ
ساعت17:36---14 خرداد 1393
سلام کجارفتی فرار کردی موفق باشی وب قشنگی داری بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 13 مهر 1398برچسب:,ساعت16:50توسط asma-jan | |